21 Mart 2013 Perşembe

Radyo Dinle Radyoyo Hakkında

Kaliteli, Güvenli ve hızlı radyo dinlemek için sitemize Hoş Geldiniz...

Şimdiye kadar canlı yayın üzerine bildiklerinizi unutun! Artık yepyeni bir dünyaya geldiniz. En kaliteli hizmeti veren Radyo Dinle Radyoyo 'da her yol çözüme gider.

Internet'teki radyonuz...

Radyoyo, yalnızca web hosting üzerine uzmanlaşmış kadrosu, Türkiye'deki data merkezinde çok hızlı internet bağlantıları ve özel olarak tasarlanmış hızlı sunucuları ile hizmetinizdedir. Türkiye hatlarından ve Türkiye'deki data merkezimizden verdiğimiz hizmet sayesinde de yayınlar çok hızlı bir şekilde yayınlanmaktadır.


Uçtan uca hız garantisi, ücretsiz yayın politikası ile kullanıcılarımız bizi seçmekte haklılar. Siz de hemen Radyoyo ailesine katılın. Kesintisiz ve güvenli sunucularımızla dünyaya açılan yayınları dinleyin...

9 yorum:

  1. Çok hoş bir site kurmuşsunuz tebrik ederim. Tüm radyolardan müzikler nasıl akıveriyolar çok şahane olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Reyhan Küçüker8 Mart 2013 22:00

    YALANDI seni unuttum demiştim deniz gözlüm çaresizdim tutunacal dal,sığınacak liman aradım zo9r geliyordu hayatın sert dalgaları ile uğraşmak zor gelen bir tek hayatmıydı birde sensizlik eklendi buna daha bir sert gelmeye başladı dalgalar huzurlu bir liman arıyorum dayanacak gücüm kalmadı savaşamıyorum karşı koyamıyorum dev dalgalara son limanıda kaybettim senin gidişinle çaresizdim deniz gözlüm seni unuttum derken belki bir isyandı hayata belkide bir sitem kadere seni senle yaşarken şimdi seni sensiz yaşıyorum yalandı deniz gözlüm seni unuttuğum yoksa sessizce akan bu gözyaşları kimin için dersin hani, bir keresinde omuzlarına düşen bir saç teli vardı şimdi abuçlarımın arasında kırılır diye dokunmaya bile kıyamıyorum gözlerim buğulandı yine seni, arıyor.seni soruyorum bu cansız saç teline ama saatler oldu bir cevap alamamıyorum senin gidişinle susmuş gibi seni kalbimin en güzel köşesinde sakladığım gibi onuda saklayacağım deniz gözlüm hayatımıın sonuna kadar her yağmur yağdığında beni hatırla deniz gözlümalev saçlarına ve avuçlarına düşen her damlada beni ara ilk buluştuğumuz çınarı sakın unutma ve o çınarın altında sabahladığımızda güneşe gülümdediğin gibi her güneşin doğuşunda güneşe gülümsemeyide elveda deniz gözlüm,yalandı seni unuttuğum seni sensiz yaşamak zorundayım elveda sana elveda.... YAZARINI BİLMİYORUM

    YanıtlaSil
  3. salih yıldız8 Mart 2013 22:34

    selam radyoyo çalışanları sizi dinlemek çok güzel umarımhep böyle olursunuz tekrar görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. bu radyonun sanırım en eski dinleyicilerinden biriyim.sabah işyerime gelir gelmez ilk işimdi internetten açmak.sonra ne oldu bilmiyorum ayrı kaldık bi süre,şimdi yeniden birlikte olmaktan mutluyum.geceleri çalıştığım için gece dinliyorum daha çok ama gece programı olmadığından bazen sürekli aynı parçalar döne döne çalıyor,bu sıkıcı bi şey aman dikkat..başarılar..

    YanıtlaSil
  5. MEHMET FIRAT10 Mart 2013 12:40

    BEN UŞAKTA OTURUYORUM BANA İSTANBULDAKİ Bİ ARKADAŞIM DEDİ DİNLE DİYE RADYO PROGRAMLARINI9Z ÇOK GÜZEL ÖZELLİKLE SİBEL ABLANIN PROGRAMLARI

    YanıtlaSil
  6. Cemal Günaydın10 Mart 2013 13:17

    bence anket kaldırılsın.....çok sağlıklı değil...çok büyük oynamalar oluyor.. ortaya çıkan sıralama hiç inandırıcı değil.....

    YanıtlaSil
  7. povertürk dinliyorum şuanda yandex araba veriyormuş tam anlayamadım bri beni aydınlatabilirmi

    YanıtlaSil
  8. İnternetten dinliyorum. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Üniversite yıllarından çok değerli bir arkadaşımı burada tekrar buldum. Yaşamınız her daim renkli, canlı ve dostça olsun! Gebzeden Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. antalyadan ali sıradaki parçayı biricik aşkım kübra için bide karatay lisesi için gelsin bide radyoyo için gelşsin.

    YanıtlaSil